Etrafınızda illa, girişken ilk tanışmada gayet rahat davranan insanlar vardır. Ben asla bu insanlardan biri olmadım ve olamadım. Haa ister miydim ? Hem de çok. Onun için böyle olan arkadaşlarımı ve insanları kıskanıyorum desem yalan konuşmuş olmam. Gözünüzde kem küm eden donup kalmış biri olarakta canlandırmayın beni. Hele konu ilk buluşma olunca bu özellik x2 bonus skillerle beraber geliyor. Zaten ilk buluşma denilen şey başlı başına bir stres. Nereye gideceğiz, ne demeliyim, ne yapmalı gibi bir sürü soruda peşinden geliyor. Freestyle takılabilen arkadaşlara vallahi helal olsun. Bende iyi kötü hep bir fikir olur, dakikalar geçtikçe de rahatlarım. Mesela bu konudan dergilere filan de çok güzel ekmek çıkar. İlk buluşmada şunları yapın, yada durun yapmayın. Aaa şuraya kesin götürün ama şununla götürün falan filan. Benim size yemek konusunda şunu yemeyin diyebileceğim aklıma gelen ilk mekan Bibuçuk. Bu mekana götürebilirsiniz, yiyip içebilirsiniz de. Bunların hiç birinde sıkıntı yok sadece seçiminiz buffalo wings olmasın.

Size samimiyetle söylüyorum Kardeş Payın‘da ki acı biber sahnesinin benzerini yaşayabilirsiniz. Adamlar o acı sosu yaparken inanmışlar, SushiCo’nun wasabi ise yarışabilir. Yaa oğlum biz antepliyiz, bize bir şey olmaz diyorsanız tercih sizin. Fakat Bibuçuk‘un buffalo wings‘ini yerken oluşturacağınız görüntüde tamamen bir fail. Çünkü bu sıradan bir kanat değil. Sos illa elinize filan bulaşıyor. Her seferinde ulan bu sefer seni yeneceğin buffalo wings diyerek 12’li versiyonunu söylüyorum. Sonuç; 5 taneden sonra abi bunu al bana yeni kanat getirin. Arkadaşlarım bu duruma o kadar alıştılar ki, artık normal kendi yemeklerini az porsiyon seçiyorlar ve benden otlanıyorlar.

Öncelikle Bibuçuk’un inanmış şeflerini tebrik ediyorum arkasından ilk buluşmada sakına yemeyin diyorum. Benim favori şubesi ise Bağdat Caddesinde ki, CKM’nin paralelinde ki ara. Çok inatçıysanız hobi olarak yine tüketebilirsiniz. Ve buradan yetkililere seslenmek istiyorum; şu sosun seviye seçenekleri gibi bir şey yapsanız tadından yenmeyecek bee.

Fiyat olarak; 12 li buffola wings, bi hamburger, 2 cola 60-70 TL gibi bir şeye çıkıyorsunuz.

You May Also Like