Stalk ? Stalklamak. Günümüzde stalkerlık öyle bir hal aldı ki, bu eylemi gerçekleştirmemiş kişileri yadırgar olduk. Gerçekten hiç birini stalklamamış insan var mıdır ki ? ( yeni nesil ve teknoloji imkanları olanlar arasında ). Sanırım stalklamak olayına bir motto bul deseler aklıma basit ve bir o kadar (Ç)alıntı bir şey gelir; ” Kız erkek fark etmez stalkerlar affetmez”. İster eski sevgili olsun ister hoşlandığımız. Yada bunların hiç biri. Sadece merak ettiğimiz bir kişiyi bile stalklıyoruz. Günümüzde o kadar olağan bir şey ki bu stalk denilen illet. Yapılan araştırmalara göre de bağımlılık yapıyormuş. ” Biraz daha stalk biraz daha yapmalıyım, telefonumu verin bana ”.  Stalkerlığın mantığında bir sürü soru vardır, bunlardan bazılarına değinmek gerekirse; ne yazmış, ne beğenmiş, acaba kime dedi, sevgilisi var mı gibi sorularla listeyi uzatabiliriz. Yandex translate göre kelime anlamının ”sap” olması da manidar olmuş ama biz ikinci anlamıyla ilgileneceğiz. Sinsice izlemek. Uuuuv bence de tam doğru tanım bu. Sinsice izlemek. Bazılarımız bu konuda bile başarılı olamıyor. Eğer reel hesabınızla birini stalklıyorsanız kazayla resmini beğenebilir, whatsapptan arayabilirsiniz. İşte profesyonel stalkerlarla amatörler burada ayrılıyor.

Stalkerlıkta tanıdığınız kişiyi stalklamak kolaydır. Önemli olan tanımadığınız birini stalklamaktır. Haa bunu niye yapacağız diye sorarsanız verecek mantıklı bir cevabım yok. Sanırım manyağız. Ama bu işte aşmış abilerimiz ve ablalarımız da yok değil. Hele geçtiğimiz günlerde birini duydum yuh dedim. Hepimizin işe, okula falan giderken izlediği belirli güzergahlar vardır. Eğer toplu taşıma kullanıyorsak beklediğimiz otobüs durakları, metro istasyonları falan şaşmaz. Bu bahsettiğim arkadaş kurban kısmına giriyor. Kızcağız işe gitmek için her gün otobüs durağında bekliyor ve işine gidiyor. Bir gün bunu facebooktan biri ekliyor, o da kabul ediyor. Burada tanımadığın kişiyi niye kabul ediyorsun diye iç geçirebilirsiniz, şahsen ben arada geçiriyorum. Ekleyen çocuk buna merhaba vb. yazıyor ve direk konuya giriyor. Bizimkini her gün otobüs durağında görüyormuş, kendisi de o duraktan işe gidiyormuş ve bizim kızcağızı beğenmiş. Ve işe koyulmuş.

kirmizi isik Herkes Stalklar Sevdiğini Herkes Stalklar Sevdiğini kirmizi isik

Şimdi sevgili okurlar, tanımadığınız adını soyadını bilmediğiniz birini nasıl stalklarsınız ? İlk başta bu önemli bilgilere erişmeniz lazım ki sosyal ağların etinden sütünden faydalanın. Çocuk bizim kızla aynı otobüse biniyor ve iş yerine kadar takip ediyor. Çalıştığı şirketi öğreniyor ve internetten şirketin telefon numarasını buluyor. Şirket o kadar kurumsal ki kızı tarif etmesiyle adını soyadını öğreniyor. Burada acaba ne dedi onu çok merak ediyorum. Düşünsenize santrali arıyor ve siyah etek, beyaz bluz giyen saçları belinde bir kız bugün saat 09.00 da şirkete giriş yaptı, adını öğrenebilir miyim ? Hani böyle bir şey dediyse ve çalışanın kişisel bilgilerini verdiyse böyle şirketin ben kurumsallığını … diyorum. Bizim kızın isim ve soy ismini aldıktan sonra az biraz internet araştırmasıyla hedefi buluyor ve ekliyor. Bizim ki de ekleme talebini kabul ediyor. Bana bu tanımadığın kişiyi kabul etmek oldukça saçma gelir.  Kaç yaşına gelirlerse gelsinler, bu kızların çoğunda var. Bir erkek seni neden ekler ? Burası Türkiye canım arkadaşım. Her neyse biz konuya dönelim, sonuç olarak bizimki çocuğa bir güzel sayıp sövüyor şirketin ilgili departmanına da bir güzel fırça çekiyor. Ve çocuğu siliyor, ileride rahatsız ederse olayın yargıya filan taşınacağını söylüyor.

Şimdi bu olayı bir düşünelim. Hepimiz birilerini merak edip stalklayabiliriz. Burası bana saçma gelmiyor. Oldu ki cesaretini topladın ve bir şekilde tanışmak için adım attın da; güzel arkadaşım böyle bir psikopatlığı neden anlatıyorsun ? Kızı otobüse binip takip etmeyi akıl ediyorsun, çalıştığı şirketi öğreniyorsun. İnternetten numarasını buluyorsun ve bir şekilde kızın bilgilerini alıyorsun ve ona ulaşıyorsun DA böyle saçma bir finali nasıl yapabiliyorsun ? Bu kadar aşamayı yapabilmen için ileri düzey psikopat ve belli bir seviyede zekan olması lazım. Son yaptığın saçmalık zekana yakıştı mı ? Topladığın cesaretle git tanış ama bunu direk anlatma. İlk söyleyebileceğin yalanda tanıyabileceğim kişilerde önerildiniz ama ortak arkadaşımız yok de, beğendim de bir şey de ama bu yaptığını yapma. Emeğine, psikopatlığına yazık. Bu yaptıklarını anlatıp kızın etkileneceğini düşünüyorsan, 5 erkek camları filmli şahine binip son ses müzikle kız kaldırma ihtimaline de inanıyorsun demektir. Öyle bir dünya yok yani.

Stalklamak diyince aklıma bir de bu twitter facebooktan öncesi geldi. Yani o zamanlar daha facebook yeni yeni gündeme geliyordu, forumlar, msn filan vardı. Bir hack muhabbeti almış başını gidiyordu. O günleri düşününce; aklıma hacker/hack forumları geliyor. XYZ programıyla hackleyin, şu kodla hackleyin, trojen atın vb. gibi bir sürü saçma sapan muhabbetlere tanık oluyorduk. O dönemi çok iyi hatırlıyorum, bilgisayardan az biraz anlayan kişiye; yaa benim sevdiğim çocuğun msn şifresini hackler misin gibi saçma sapan muhabbetler dönüyordu. Hatta para karşılığı hackleyebileceğini söyleyen kişileri internette bulabiliyorduk. Welcome to internetin karanlık tarafı. Kısacası stalklamak denilen şey yeni moda bir şey değil. Sadece evrim geçirdi ve gitgide büyüyor.

Siz siz olun stalklarken ayarı kaçırmayın sevgili dostlar. Son olarak;

Herkes stalklar sevdiğini

Kimi ınstagramla yapar bunu.

Kimi twitterla

Korkaklar fake hesapla stalklar

Yürekliler real hesapla

Sonuç;

  • Stalklamak hep vardı hep olacak
  • Hobi olarak yine yapın ama piskopatlık boyutuna getirmeyin
  • Nerede duracağınızı bilin, aksi takdirde başınız ciddi belalara girebilir
  • Zekanıza hakaret etmeyin.
  • Amatörseniz fake hesap kullanın

You May Also Like