Kilo vermek kimilerimiz için zahmetli bir iştir. Türk mutfağı gibi bir mutfağa sahip olduğumuzu düşününce bence bu sonuçta gayet normal. Alkol, gazlı içecekler, fast foodu kesip spor yapmak gerekir. Öyle iki ağırlık kaldırayım tarzında da değil. Cardio’ya önem vermeniz elzemdir ki ben cardio yapmayı sevmeyen kişilerdenim. İngiltere’den dönünce; ” anaaaam Türk yemeği hurraaa ” moduna girdim. Girmez olaydım. Zaten döndüğüm zaman da six pack formunda değildim ama yine de az buçuk bir şeyler belliydi. Dur şunu da yiyeyim, pazartesi diet yaparım, yaa spora başlayacağım zaten mantığıyla; göbeğime kat çıktım. EEeee ne demiş atalarımız bugün yediğin hurmalar yarın bir yerlerini tırmalar. Sporcu geçmişim olduğu için ( yazar burada artistlik yapmıyor, sadece vücudunu tanıdığını belirtmek istiyor ) hemen kendime bir cardio ve antrenman programı çıkardım. Baştan söyleyeyim cardioyu sevmiyorum. Normalde HIIT sistemiyle bir cardio antrenmanı yapmam gerekirken ben sabahları 4 km köpeğimle yürüyorum. Üstüne üstlük günde 15.000+ üstü adım atıyorum. Bu rakam 22-25.000 arasını da bulduğu oluyor. Neyse efendim her Türk gibi amacıma kısa yoldan ulaşmak için Universal markasının Animal Cuts‘unu edindim. Şimdi bu ürün bir yağ yakıcı ve içeriğinde 42 paket var. Kullanım tavsiyesine göre 2 günde 2 paket içmeniz gerekiyor, böylelikle 21 günde bir kutu ürünü bitirmiş oluyorsunuz. Her pakette de 9 adet hap var, yani günde 18 adet hap almanız gerekiyor. Baştan söyleyeyim ben günde bir paket alıyorum, abartmanın alemi yok. İsteyen istediği gibi kullansın fakat vücut ısısını ve metabolizmayı hızlandıran bir üründe bu kadar riske girmek istemiyorum. Daha önceden Animal Cuts ile yollarımız 2 kez daha kesişmişti. Tekinde 8 kg civarı bir kilo vermiştim, diğerinde ise sonucu maalesef hatırlamıyorum.

Bu yazıyı yazarken ürünün 4. paketini içmiş bulunuyorum yani benim kullanım şeklime göre 4. gündeyim. İlk gün sadece sahilde yürüyüş ve evde duştan önce biraz karın hareketi çalıştım. Geri kalan 2 günde ise yine sahilde yürüyüş ve ağırlık idmanlarımı gerçekleştirdim. Her idmanımda 1 bölge giriyorum çünkü çalışma şeklim biraz farklı. Genelde yağ yakmak isteyen kişilere yani definasyon dönemi dedikleri dönemde set sayısı az tekrar sayısı yüksek programlar yazılır. Sallıyorum; 20 tekrar 3 set yapacaksın gibi yada 20-20-15-15 falan filan ve ağırlık düşürülür tabi. Benim çalışma şeklim ise 10-8-6 aralar 10 saniye dinlenme ardından duvara 90 derecelik yaslanmış bir şekilde 20 saniye durmak. Ardından 1 dakikalık ara ve bu 10-8-6’yı 2 tur olarak yine dönmek. Gerçekten vücuduma en iyi sonucu veren idman metodlarından biri de bu.

Her neyse aradan geçen 3 gün için yorum yapmak gerekirse, 4 gün önce ciddi bir şişkinliğim vardı. Bildiğiniz göbeğim önden gidiyordu fakat bu sözüm sizi yanıltmasın. Bu bir şişkinlikti yani öyle yağ yada kilo değil. Ürünü kullanmaya başlayınca bu şişkinlikten kurtuldum, şuan üst karın ve sağ/sol üst oblikler düz yani yağ mağ yok. Tabi ki alt karın ve bel çevresinde sorunlar mevcut, aslında bel çevresini halletsem alt karını pek kafama takmıyorum. Neyse efendim ürünün en bariz etkisi ise iştah kesmesi oldu. Maalesef akşam yemekleri yiyemiyorum yani bildiğiniz canım istemiyor. İlk hafta iyi bir sonuç alacağım gibi gözüküyor ki bu da oldukça normal. Çünkü bu tür ürünler ilk başta vücutta ki fazla suyu atarlar, bu olay tartıya da yansır. Sizde aaa ilk haftadan 3 kilo vermişim, eee iyi 4 haftada 12 kilo eder diye umut edersiniz ama iş öyle olmaz. Ben şuan için üründen gayet memnunum, hiç değilse şişkinliğimi hızlı bir şekilde attı. Gün içerisinde kalp çarpısı yada terleme filan yapmıyor.

Bir diğer güzel yanı kas ağrısı çekmemem ve enerji vermesi. Yani sporda yorulsanız bile pek hissetmiyorsunuz. Şu 2 günde antrenmanlarımı bitirmeme rağmen istesem devam edebilecek durumdaydım. Bu bir bakıma güzel olsa da bir bakıma kötü. Antrenmanı ne zaman bitireceğinizi bilmiyorsanız sakatlanma riskinizi arttırdığınızı da bilmiyorsunuzdur. Enerjim var nasıl olsa diye kapasitenizi fazla zorlamayın. Bu da benden ufak bir dost tavsiyesi olsun.

Cuts’ın dışında multivitamin ve balık yağı kullandığımı da belirteyim. Sizde bu ürünü kullanacaksanız vitamin ve balık yağıyla kombine edin. Supplement olarak ekstra bir şey ekliyor muyum diye aklınızda bir soru varsa; muscletech platinium whey, glutamine ve animal aminos juice ( BCAA ) kullanıyorum. Elimde bir de Weider casein mevcut fakat bir türlü kullanmak nasip olmadı. Şu bir kaç gündür istemsizce sızıyorum. ( bunu cuts a yormuyorum, günlük atraksiyon ve uyku düzenimden dolayı ). Son olarakta şunu söyleyeyim kas ağrısı çekmedim. Yukarıda ki antrenman programına ilk başladığım zaman ( hamlıktan dolayı ) kas ağrısı yaşıyordum. Bu sefer öyle tutulma veyahut kas ağrısı gibi bir durum söz konusu olmadı. Bunu bir bakıma cuts’a yoruyorum. Sebebi ise daha önceden yine benzer supplementlerle başladım ve bu sorunu yaşadım. Kaslarımda ağrıdan çok, çalıştırdığımda dokunduğumda bir hissetme durumu mevcut ama bu normal hareketlerimi engellemiyor.

Şuan bir yağ oranı ölçümü yapmadım belki de en büyük hatam fakat hiç fırsatım yok. Onun için şuan tartı ve gözlemlerime göre yorum yapacağım. Belki ilerleyen günlerde etkilerini sizlerle daha detaylı paylaşırım.

You May Also Like